RememberMalin

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Malin Lussmann - 18 juni 2012 17:57

Alltså, jag är otrolig...inte komplimang i det här sammanhanget! Ska. Det. Vara. Så. Svårt. Att. Blogga. Varje. Dag? Det är ju inte så att jag ber mig plantera en palm på Kilimanjaro eller nåt, bara sätta mig vid datorn och skriva ett litet inlägg...liksom, det är inte svårt?! Suck. Äsch, nu bloggar jag iallafall! Jag har tre saker att ta upp:


○ Vi ska köpa två lamm! Kul va? Allt är klart, vi hämtar dom förhoppningsvis imorgon, då kommer det bilder! Eller i övermorgon...ni vet ju hur jag är, min svekfulla jävel.


○ Jag har fått en fobi för tjejen/monsterbarnet i The Excorcist (stavas det så?). SÅ LÄSKIG! Så nu håller jag på att rita av henne, som terapi liksom. Det funkar inte... Jag sätter in en bild på min teckning, fast den är inte ens halvfärdig, men men.


○ Jag håller på och läser Katariva von Bredow's "Expert på att rodna" för typ femte gången, den är så sjukt bra, precis som de flesta av hennes böcker. Rekommenderar den!


 

Nu blev den sned, men kanske syns ändå? Underläppen är weird och den är allmänt ful, men den kanske blir bra ;) 

Presentation


Jag heter Malin och är 14 år. Jag föddes i Schweiz, men har bott i Sverige sedan jag var 4. Mitt största intresse är våra (mina och syrrans) djur, jag fotar även en hel del med min Canon EOS 1000D. Jag läser en massa och lyssnar på musik, mest Michael Jac

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards