RememberMalin

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

iPhone-skal

Av Malin Lussmann - 29 september 2012 14:07

   Jag har ett iPhone-skal. Eller egentligen två, men ett är ett vanligt genomskinligt, och dessutom har syrran snott det, så jag räknar inte med det. Iallafall. Det jag har ser ut såhär, köpte det på fyndiq.se:

 

Men nu har jag tröttnat lite smått på det, och dessutom är det så vanligt, så jag kollade lite, och nu har jag hittat det coolaste skalet! Så jag köpte det. Det kostade liksom 19 kr på Itsajten.com...såhär ser det ut:

Ursäkta kvalitén...men visst är det coolt? Hittade ett till som jag bara måste ha, men jag har inte råd med det just nu...vill ni se? Ni har inget val, kolla!

 

Snyggt va? Snyggaste Porsche-skalet jag sett iallafall!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lussmann - 31 maj 2013 13:01

Hej malin vilken fin mobil du har! ;) Jag visste inte att du hade en blogg :P Puss puss gumman ...

Av Malin Lussmann - 28 april 2013 10:02

Mr Devil Boy

...

Av Malin Lussmann - 28 april 2013 10:01

Jag fattar inte att det ska vara så svårt att skriva ett ynka litet blogginlägg om dagen. Herregud. Jag tänker skriva lite saker som har hänt ^_^ Hmm... Jag har skaffat en häst. Mr Devil Boy heter han och är en 16-årig valack på 146 cm, korsnin...

Av Malin Lussmann - 6 mars 2013 00:08

Jag är vattuman, och när jag forskade lite om stjärntecknet och läste allt jag kunde hitta var det så mycket som föll på plats. Det var så mycket som stämde. Det mesta var helt klockrent, vissa saker lite mindre, och andra var helt sjukt träffande. T...

Av Malin Lussmann - 5 mars 2013 23:55

Ibland, (oftast när jag har kollat på t.ex Brokeback Mountain eller någon film om Michael Jackson där alla berättar om hur det var att känna honom men inte kan avsluta sina meningar och ursäktar sig med ett "excuse me... but, I really loved the guy."...

Presentation


Jag heter Malin och är 14 år. Jag föddes i Schweiz, men har bott i Sverige sedan jag var 4. Mitt största intresse är våra (mina och syrrans) djur, jag fotar även en hel del med min Canon EOS 1000D. Jag läser en massa och lyssnar på musik, mest Michael Jac

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards