RememberMalin

Alla inlägg under juli 2012

Av Malin Lussmann - 3 juli 2012 08:47

Hej. Det är jag. Malin. Minns ni mig? Om ni inte gör det klandrar jag er inte. Liksom, det var typ en vecka sedan jag gjorde ett inlägg... men ja, jag lever. OCH, min kamera-USB-sladd är tillbaka (!!!) så jag kan visa foton på mit får, Bille Jean (aka Spike. Hon gillar att tugga på spikar.) och syrrans får, Madonna. Jag orkar inte vänta, så bilderna kommer nu :D


Det här är min älskade lilla Billie...



    


Här är fina Donna... 


    


Och här är Donna och Billie!

 



Så, det var fåren. Vad mer ska det här inlägget handla om? Javisstja! Jag kommer kanske inte blogga på ett tag (nä, vilken överraskning, som om jag brukar blogga dagligen...) för jag ska åka till Konungaryd, världens finaste lilla by i närheten av Kalmar i Småland!

Jag tar Silverlinjen (en buss. the best. swag. haha...en buss med swag! skitsamma.) på torsdag -måste packa idag!- till Kalmar och där möter mormor mig (för hon har varit i stugan hela sommaren..) och så åker vi till stugan! Jaaaa! Vi har varit där varje sommar sedan vi flyttade till Sverige, det är så proppfullt med barnminnen så att man nästan bli gråtfärdig...


Och dessutom finns det hästar där, i alla storlekar, så genom åren har vi har gått från att bli ledda på pyttehäst till rida russ och till slut c-ponny. Just nu rider jag Palett, en New-forest - valack, världens bästa. Jag saknar honom så det gör ont! Och det bästa är att jag aldrig kommer bli för stor för honom, för jag har slutat växa, yey! Jag älskar att vara 1,55 m...

Så då ska jag rida om dottern i huset har tid med mig (hon är så sjukt snäll!), och så ska jag dega på Vita sand, en awesome strand, och bara ha det allmänt mysigt!


Åh, och dessutom har mormor köpt biljetter till något prinsessan-Victoria-firande på Öland, det ska bli jättekul! Loreen, Agnes, Ulrik Munther och Danny ska vara där och uppträda, jag tar med systemkameran och fotar så får ni se!

Åh, jag ska fota så mycket så ni får se hur underbart det är! På tal om att fota, när jag letade efter bilder på fåren hittade jag en massa bilder jag gärna vill dela med er. Här kommer dom! (förresten, bildern på min header är fotad i Konungaryd)


Första bilden på mig! Jag och syrran lekte modellstudio/top model... Ja, jag har läppstift som ögonskugga. Och ja, det är klart att jag har redigerat min hy. Jag känner ingen fjortonåring med sådan hy.

  


Min...ehrm...plånbok.

 


R.I.P Michael Jackson. And my mobile...

 


Min världens-bästa-älskling Nikita, på första bilden är hon ca 10 veckor, nu är hon närmare ett år, som sista bilden.

   


Liten kanin ger sig ut i stora vida världen. R.I.P Pandora, jag älskar och saknar dig så det gör ont.

 


Frost. Vinter. Uää!

 


Real eyes realize real lies. Hade tråkigt, jag är inte sminkad sådär i vanliga fall. Och kletet är honungs-ansiktsmask.

 


Jag stod i ett torn på en ö och inbillade mig att jag såg jordens rundning. Förmodligen inte... men vi såg en säl! Bilden under är tornets trappa, huh!

 

 

Trappan. Den är lika brant som den ser ut, jag ljuger inte. huh!

 


En till ögonbild. Lite kladdig. Den är också fotad i Konungaryd. Längtar dit!!

 



Presentation


Jag heter Malin och är 14 år. Jag föddes i Schweiz, men har bott i Sverige sedan jag var 4. Mitt största intresse är våra (mina och syrrans) djur, jag fotar även en hel del med min Canon EOS 1000D. Jag läser en massa och lyssnar på musik, mest Michael Jac

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards