RememberMalin

Alla inlägg under maj 2012

Av Malin Lussmann - 30 maj 2012 15:05

Den här får ett plus för musiken i bakgrunden (hehe):

http://www.youtube.com/watch?v=isVeuvRvWcE


Hmm... är det här en talang? Undrar om man kan lära sig det?

http://www.youtube.com/watch?v=sinh-Mn-_RI&feature=related


Den här måste också få vara med, älskar ungen!

http://www.youtube.com/watch?v=W9gLY1PGgrw&feature=related

Av Malin Lussmann - 29 maj 2012 11:47

   "Give me your wings so we can fly"

Av Malin Lussmann - 29 maj 2012 11:41

Jag kan fortfarande inte fatta att Sverige - Loreen VANN! Det kanske är enda och sista gången i vårt liv det här händer, därför bara måste man gå på Eurovision Song Contest 2013. Tur att resten av familjen känner likadant...

 

Grattis!

Bilden kommer från metro.se 

Av Malin Lussmann - 29 maj 2012 10:51

Jag har inte bloggat på jättelänge nu. Var på bal i Stjärnholms slott två dagar, när jag kom hem i förrgår hade jag jättehög feber, och idag hostar jag som... jag vet inte vad. Så jag sitter här hemma och väntar på att Top Model ska börja.

Jag kollade på Never Say Never igår. Gillade inte Justin Bieber innan, men man kan ju inte låta bli när man ser hur den här underbara killen har kämpat! Tillochmed mamma gillade den... Så, jag ber er, ge filmen en chans!


Bild lånad från jodas.blogg.se - besök deras underbara blogg! 


Av Malin Lussmann - 25 maj 2012 07:36

Hmm... jag tror att Ellen Degeneres show sänds en vecka senare i Sverige eller nåt, för Justin Bieber var inte där iallafall....

Ber tusen gånger om ursäkt!



Av Malin Lussmann - 23 maj 2012 07:44

Igår damp SOLO ner i brevlådan, och vad fick jag se? Jo, Nicki Minaj kommer till Sverige! Stockholm, närmare bestämt. Annexet, ännu närmare bestämt. Kollade på Ticnet, biljetter kostar 465 kr (vet inte om det bara gäller ståplatser). Åh vad jag vill gå! Hoppas att jag inte ska till Kalmar eller något då.

I helgen ska jag till Stjärnhovs slott, en barndomsvän till mamma ska ha en bal. Då borde man ha klänning. Fan. Men igår köpte jag iallafall en jättesöt klänning, svart med små vita blommor på, enkelt snitt. Jag lägger ut en bild när jag kommer hem!

Åh, en sak till! (När jag har skrivit klart det här kommer jag nog komma på något mer..) Justin Bieber kommer vara på Ellen Degeneres show (13.15), han har tydligen någon jätteviktig sak att berätta. Det ska jag spela in :) Ellen Degeneres är så grym, tycker ni inte?

   

Av Malin Lussmann - 21 maj 2012 18:22

Här är en teckning jag ritade på bilden, ritade av en bild jag hade på mobilen. 

Sträng Copyright gäller alltså!

Så... vad tycks? :) Blir jätteglad av kommentarer!

 

Presentation


Jag heter Malin och är 14 år. Jag föddes i Schweiz, men har bott i Sverige sedan jag var 4. Mitt största intresse är våra (mina och syrrans) djur, jag fotar även en hel del med min Canon EOS 1000D. Jag läser en massa och lyssnar på musik, mest Michael Jac

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards