RememberMalin

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Malin Lussmann - 9 juni 2012 16:27

Grattis Johnny!

 

Dear Johnny, you will always be remembered as captain Jack Sparrow...     

... and Edward Scissorhands...

...and Don Juan DeMarco...

  

...and many, many other characters that you made memorable. We love you Johnny. And, by the way, you're HOT!

     

Alltså, kolla sammetsögonen... jisses *smälter* 

Av Malin Lussmann - 9 juni 2012 15:48

Jahapp. Då har man sett Nicki Minaj live då. Hur det var? Tjo... det var väl... tja... DET VAR F***ING AWESOME!

Det var så JÄVLA bra att jag måste svära med stora bokstäver! Är så glad att jag kunde gå, är definitivt ett stort Nicki Minaj-fan nu. Åh, det var helt OTROLIGT! Hon var så glad och söt och mycket finare i verkligheten, och hon sjunger otroligt bra live! Shit. Och jag är så glad, för hon sjöng både Marilyn Monroe (otroligt mäktigt och fint), Pound the alarm (har inga ord, så jävla bra), och Starships. Det var så kul, alla, verkligen alla, sjöng med i Starships och Super bass! Åh, är så glad... Jag och syrran går runt i huset och säger:


"Vet du vad jag gjorde igår?"

"Nä, berätta!"

"Jag såg Nicki Minaj live i Stockholm!"

"Oh my God! Det gjorde jag med!"

Och så vidare....


Suck, önskar att jag hade kunnat ta foton, det hade varit mycket roligare om ni fick se hur hon såg ut!

Presentation


Jag heter Malin och är 14 år. Jag föddes i Schweiz, men har bott i Sverige sedan jag var 4. Mitt största intresse är våra (mina och syrrans) djur, jag fotar även en hel del med min Canon EOS 1000D. Jag läser en massa och lyssnar på musik, mest Michael Jac

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards